Frakt & Levering​

FOR MØBLER OG LAMPER:

 Alle våre møbler og lamper blir produsert i Portugal. Det beregnes cirka seks uker leveringstid fra bestillingsdato.

AN COLLECTION samarbeider med transportbyrået Alf Andersen AS og du kan du velge mellom hjemlevering eller hente på utleveringssted.

Hente på utleveringssted

 Din ordre ankommer direkte på Alf Andersen AS sitt lager på Trollåsen 8, 1414 Trollåsen. Når din bestilling ankommer vil du bli varslet. Dersom du ønsker å hente din bestilling kan dette gjøres mandag-fredag mellom 08.00-16.00.

Hjemlevering

 Vi tilbyr hjemlevering til kunder som ønsker å få sin bestilling levert direkte til sin privatadresse. Dette fraktalternativet kan benyttes på alle typer varer. Prisen for hjemlevering regnes ut ifra volum og bosted og vil bli beregnet ved utsjekk i handlekurven. Du vil bli kontaktet direkte fra sjåfør før planlagt levering.

 Transportskader

Ansvaret for en vare går, i henhold til kjøpslovens §7, 2 ledd, over fra selger til kjøper i det varene overleveres (signeres). Transportør har et ansvar for at varene transporteres på en trygg og sikker måte uten at varene skades eller forsvinner. Det er viktig at du som mottaker kontrollerer varen og emballasjen nøye før du signerer. Skulle det være en skade er det viktig at du melder fra til transportør som står for leveringen før du signerer. Med en gang du har signert, godkjenner du også varen, dens tilstand og ansvaret går over til deg som kjøper.

FOR LAYERED:

 Varene blir fraktet av transportfirmaet UPS. En fraktkostnad på 10% av kjøpesummen tilkommer.

 SPORE LEVERANSE – HVOR ER PAKKEN MIN?

UPS kontakter deg 1-3 arbeidsdager før leveringen skal skje for å avtale tidsintervall for leveransen. I leveransetiden vil avsender sende ut statusoppdateringer via e-post.

Nedenfor kan du spore forsendelser hos respektivt fraktselskap: UPS.

UPS: https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=en_us

TRANSPORTANSVAR

Layered er ansvarlig for eventuell skadet eller mistet vare under transporten til kunden. Så snart kunden har signert av for leveringen, går ansvaret for varen over til kunden. Kunden er ansvarlig for varen under eventuell retur. Kunden er ansvarlig for at teppet er ordentlig innpakket og kommer tilbake i god stand. Dersom kunden trenger ny emballasje til returen må kunden ta kontakt med info@layeredinterior.com